Mēs visi zinām, ka svarīgākais jebkuram brendam ir stāsts. Tas rada pievienoto vērtību, kas konvertējas komunikācijā ar patērētājiem un iemeslu palielināt preces cenu. Tomēr viens ir labs stāsts, bet cits ir labs stāsta turpinājums. Nepietiek vienreiz pateikt "Just do it!" (Nike) un dzīvot uz lauriem, jo ir, kā jau iepriekš minēju jāļauj patērētājam izdzīvot stāstu. Un tā ir tā sarežģīta interaktivitāte.
Mācības, ko Ilja ar Jāni centās nodot tālāk ir, ka ir tikai divu veidu pieejas veiksmīgai interaktivitātei - izklaide un risinājums. Īsumā - vainu brends izklaidē patērētāju vai arī piedāvā risinājumu problēmai.
Par izklaidi.
Par izklaidi.
Te nav daudz jāstāsta, ideja ir saprotama, bet kā piemērs labs ir LMT Līgo app. Tas bija pionieris Latvijā, kas tiešām piedāvāja tīri izklaidējošu aplikāciju, kas paralēli arī deva risinājumu mūžsenai problēmai – nezināšanai. Brendi ņemat piemēru !
Par risinājumu.
Bija divi labi piemēri. Viens kā pozitīvs otrs kā negatīvs piemērs. Pozitīvais ir Kraft Ifood app . Kurš piedāvā risinājumu ēdiena pagatavošanai. Sākot ar receptēm, jau sastādītiem iepirkumu sarakstiem un beidzot ar iespēju pašam ieziet testu, lai zinātu, kas labāk garšo. Viena no top aplikācija kopš 2008.
LMT bija arī labs piemērs par to kā pēc palīdzības var arī iet pie LMT twitter konta kur esmu pats pārliecinājies var operatīvāk iegūt atbildi uz jautājumu nekā zvanot. LMT malači, jo sapratuši, ka patērētājs mainās līdzi tehnoloģijām un LMT vajadzētu to arī darīt. Good job!
Negatīvais piemērs bija Mēness Aptieka kurai, kā arī Tele2, ir virs 30, 000 sekotāju mājas lapai, bet reāli aktīvie nepārsniedz 10. Iemesls? Mēness Aptieka tā vietā, lai dotu padomu par pašārstēšanos vai kā izvairīties no gripas epidēmijas stāsta par ārstu kori...
Un Tele2 vienveidīgi garās preses relīzes, kas cenšas iebarot jaunu akciju iekšā. Piekrītu, ka viņas ir labas, bet forma, kas tiek izmantota to pasniegšanai ir nesaistoša.
Secinājums ir, ka digitālā vide ir nākotne, tā vēl tikai attīstās un iespējas ir tur ārā. Ir tikai jābūt drosmīgam un tās jāizmanto vai vienkāršāk ir paprasīt to no mediju aģentūras =D
No comments:
Post a Comment