Man piesekoja twiterī @Audi__A1. Visticamāk tas nav oficiāls Audi twiter konts, bet gan tiešām tās mājaslapas, kas norādīts, konts. Vai arī Audi gribētu, lai tā domā... Lai kāda tur sazvērestības teroija aizmugurē jautājums man vienalga nelika mieru - vai ir jēga izcelt atsevišķu produktu no brenda?
1. Kad seko brendam, seko lielam veselumam " the blob". Kas sevī cenšas ietvert visu, ko var saistība ar sevi. Tomēr vai es kā sekotājs esmu ieinteresēts tajā visā? Man varbūt gribas tikai mazu daļu no tā visa, ko man brends dod un pārējais man ir spams.
2. No tā izriet nākamais jautājums - vai brends saprot savu sekotāju uzbūvi? Vai arī viņš vienkārši dod, ko visi prasa? Ja man lielāka daļa, ko brends dara ir spams mana interaktivitāte ar viņu krītas, jo negaidu katru ziņu no viņa ar interesi, bet kritisku aci - vai tas ir, kas priekšs manis vai visiem citiem?
3. Tad lielais jautājums - ja man no brenda interesē viens produkts vai šāda apziņa nav izdevīga abpusēji? Brends man dod informāciju tikai saistībā ar manu vienu produktu, bet es viņam sekoju ar lielāku uzmanību, jo man nav kritiskās acs, kas izvērtē vai tas ir priekšs manis, jo zinu, ka tas ir, jo saistīts tikai ar manu interesējošo produktu.
Ja ir produkts sociālajos tīklos, tad brends pretīm tam iegūst ieskatu par savu mērķa grupas uzbūvi, jo tagad šis "the blob" tiek pārvērsts pārskatāmās interesēs. Iespējams, ka ir lielāka interese par kādu konkrētu produktu, ko brends piedāvā, ko pats brends neapzinās?
Secinājums ir, ka der paeksperimentēt ar šo, jo kad paskatās uz pēdējā laika tendencēm tad šie te cīniņi par izdzīvošanu starp produktiem, ko viens brends piedāvā ir palikuši populāri. Varbūt der nevis iemest viņu atpakaļ "the blob" haosā, bet šos produktus atstāt kā, ko individuālu, ja jau sekotāji ir parādījuši savu lojalitāti pret viņu?
Piemēri
http://labsalus.lv/aldaris-senais-pret-dumaku/ (alus vs alus)
http://www.furlongpr.com/social-media-case-study-aladdin-chocolate-box (izglāb šokolādi)
http://www.facebook.com/album.php?aid=36448&id=116364101739162 (nošauj kafiju)
No comments:
Post a Comment